Virtuális asszisztens szolgáltatások, melyekkel jelentősen megkönnyíthetem a vállalkozásod és az emberi életedet. A feladatok köre rendkívül széles, és a te igényeidhez igazítható.
Általános virtuális asszisztens szolgáltatások
Adminisztratív feladatok
- E-mailek kezelése, üzenetek szűrése, válaszok megfogalmazása, levelezési listák kezelése,
- naptárkezelés, találkozók szervezése, időpont-egyeztetések, emlékeztetők beállítása,
- dokumentumkezelés, szövegszerkesztés, táblázatok készítése, prezentációk összeállítása.
- adatbázisok karbantartása,
- jelentések készítése.
Kommunikáció
- Telefonhívások fogadása és továbbítása,
- üzenetek küldése és fogadása,
- ügyfélszolgálati feladatok ellátása,
- ügyfélkapcsolatok gondozása.
Szervezési feladatok
- Utazás szervezése,
- szállásfoglalás,
- rendezvények szervezése,
- találkozók egyeztetése.
Pénzügyi feladatok
- Kifizetések kezelése,
- díjbekérők, számlák kiküldése,
- számlák, díjfizetések ellenőrzése,
- költségvetés készítése.
Speciális virtuális asszisztens szolgáltatások
Kutatás, adatgyűjtés, adatrögzítés
- Információgyűjtés,
- sajtó- és médifigyelés,
- piackutatás,
- versenytársak elemzése
- adatgyűjtés,
- adatfeldolgozás,
- adatrögzítés
- adatbázisfejlesztés.
Személyi asszisztencia
- Napi feladatok szervezése,
- bevásárlások intézése,
- ajándékok beszerzése,
- szolgáltatások felkutatása,
- privát feladatok szervezése.
Fordítás
- Angol üzleti levelezés,
- kisebb szövegek angol fordítása.
Milyen esetekben érdemes virtuális asszisztens szolgáltatásokat igénybe venned?
- Ha sok adminisztratív feladatod van.
- Ha szeretnél több időt szánni a vállalkozásod fejlesztésére.
- Ha nincs szükséged teljes munkaidős alkalmazottra.
- Ha speciális szaktudásra van szükséged, de nincs rá keret.
Egy virtuális asszisztens alkalmazása számos előnnyel járhat, és segíthet a vállalkozásodnak és családodnak hatékonyabban működni. A megfelelő szolgáltatások kiválasztásával jelentősen növelheted a produktivitásodat és a szabadidődet.